søndag 1. juli 2012

Happy birthday to MEEEEEE!!!!

I helga har jeg hatt bursdag og jeg fikk ny SYMASKIN:)))))))


Mmmmm.....Janome 3160 QDC.....


....den er fantastisk!!!
En ny verden har åpnet seg for meg!!
Jeg var fornøyde med den gamle maskinen min,men nå ser jeg hva jeg har gått glipp av!!!
-jeg kan sy med overlock-søm!!
-den annbefaler meg hvilken fot jeg bør bruke!!
-den syr som en drøm,bråker ikke!!
-den klipper til og med tråden for meg!!!!!
Det eneste den ikke gjør er å servere meg en kopp te mens jeg jobber.....men det er vel kanskje litt for mye forlangt??


Vi har allerede blitt VELDIG gode venner:)))


Jeg har sydd TRE plagg i dag, ei bukse og to kjoler, og alt ble sydd med et stort smil rundt munnen.....
Resultatene bli blogget i nær fremtid:)

*
*
*
Tusen takk for en fantastisk gave fra verdens beste mann og barn!!!

I tillegg til symaskinen fikk jeg andre fine ting også,og har nok hatt den beste bursdagen jeg kan huske:))) Så tusen takk til Mamma&Inge også!!!

Ha ei nydelig uke alle sammen:)
Bloggen blir snart oppdatert med dagens syresultater!!

-Aina-






6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med vel overstått!!!
    Og gratulerer såååååå mye med ny maskin!!!!
    Den hørtes helt fantastisk ut, og det beste av alt.... god tid til å bruke den!! ;o) Gleder meg til å se hva du har tryllet frem nå...

    Ha ei flott uke, og ikke sy på deg en stiv nakke ;o)

    Nina

    SvarSlett
  2. gratulerer! den maskinen kommer du til å ha mye glede av- janome er fantastisk!!:)

    SvarSlett
  3. For et perfekt par dåkke e du å janome:):) hehe

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det:)))
    Jeg storkoser meg med maskinen:))
    Ja Siv Anita,er glad for at du ser at meg og Janome kler hverandre....hehehe;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny symaskin:-). Den fortjener du;-)

    Stine

    SvarSlett