lørdag 11. august 2012

Enda en kjekkas....

Har hatt besøk av mine to finfine rogalendinger i sommer.Den minste av de fikk "knabba" med seg et pannebånd en gang de var her,og jeg lovte at eldstemann også skulle få.....men denne tanta kan være ganske så treg noen ganger....så fikk aldri sydd noe......
Men så kom de på overnatting i ferien og DA fikk jeg endelig ordna det;)
Han var ikke i tvil om hva han ville ha:Pannebånd med kassetter!!!(det kan jeg like,gutten har jammen god smak;) )
Jeg satte meg med maskinen og kjørte i vei et pannebånd til han(er jo gjort på 1-2-3 ) og når jeg var ferdig var han helt "Hææææ....Kossen klaaaare du det??"
Fint å kunne imponere gullgutten min litt;)
Resultatet ble sånn:

<3


Klar for 2.klasse med nytt,kult pannebånd ;)

*
*
*
En av de MANGE tingene som jeg er VELDIG fornøyd med på den nye symaskinen min er at her ligger undertråden "oppå" og har et fint lite vindu som jeg kan se i mens jeg syr....på den gamle maskinen var den gjemt bak et lokk på fremsiden av maskinen!
Vet ikke hva som er vanlig jeg.....
....men syns det er fantastisk at jeg kan se når det begynner å gå tomt for undertråd så ikke det kommer som et "sjokk" når jeg plutselig oppdager at jeg har sydd ei mil uten undertråd.....


....ahhhh,lykke:)))

*
God helg alle sammen:)
I mårra går vi for GULL når damene spiller håndballfinale!!!!!!!!!
*Tvi tvi*

-Aina-






2 kommentarer:

  1. Storfornøyd gutt:-)

    Ja, kjenner til følelsen av å kjøre fra undertråden ... Uten å merke det... Min nye har også vindu!
    Heldigvis !!

    God sommerhelg ;-)

    SvarSlett
  2. Elsker vinduet:)))))
    God sommerhelg til deg og:)

    SvarSlett