tirsdag 3. juli 2012

Mer sifua....

Det første som ble sydd på den nye maskinen min var ei "Sifua&godhjerta" bukse til Frøya. Samme mønster som denne buksa jeg har sydd til Frida tidliger, bare at Frøya si gjorde jeg kortere i beina så det blei ei sifua knebukse....det er jo tross alt sommer:))) (selv om ikke værgudene helt har skjønt det enda....)

Buksa ble selvfølelig sydd av ei happy-happy mamma og hennes nye bestevenn: Janome...hehehe;)
Her er resultatet:


Herlig stretch fra Kreativ på Kvadrat.....


...mønster fra stoff & stil!
Og hvis dere lurer:
 JA!!
Frøya er selvfølgelig også godhjerta:)))))
(kun godhjerta jenter som får sifua&godhjerta bukser!!!)

*
Ha en finfin kveld:)

-Aina-




5 kommentarer:

  1. Så fine, de så jo bare deilige ut! Gratulerer så masse med dagen på etterskudd, og gratulerer med ny symaskin!!! Husker da jeg fikk min, var i himmelen! Nå anbefaler jeg deg å ønske deg en overlock til jul :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) Skjønner hvordan du hadde det, er absolutt der nå!!! Herlig:)))
      Får bare være skikkelig snill fremover, så blir det kanskje overlock til jul....;)

      Slett
  2. Svar
    1. Hvis DU er skikkelig snill fremover, så blir det kanskje sifua på deg til JUL:)))))

      Slett
  3. Oy oy:):)
    Nå må æ oppføre mæ heilt t jul altså;)

    SvarSlett