fredag 17. august 2012

Fra den ene til den andre......

På jobb har vi det sånn at når noen har bursdag,gir den som hadde bursdag sist en liten gave til den neste som har....hmmmm innvikla å forklare....jeg hadde altså bursdag i juni og skulle dermed gi gave til hun som hadde etter meg;)
Benyttet annledningen til å sette meg litt med symaskinen....;)
Så det ble et nøkkelbånd fra Handmade Vibeke (Made By Me)....


.....utrolig greit å kunne henge nøklene på håndleddet når man har tusen poser og vesker som skal ut av bilen......


.....også ble det ei lue som kan være god å ha når man jobber i barnehage og er MYE ute;)

*

Huff,har blitt ALT for lite sying i sommer,selv om været har vært helt elendig!!! Men det er liksom best å sitte på høsten og vinteren å kose seg på kveldene med maskinen,så satser på å komme sterkt tilbake nå som kveldene begynner å bli mørkere....;)

*

Hadde forresten en fantastisk tur til Preikestolen forrige helg,annbefaler alle som ikke har vært der til å ta turen-nydelig:)))
Drista meg til å med til å sitte heeeelt på kanten-hadde ALDRI drømt om at jeg skulle tørre det....;)


God helg:))))

-Aina-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar